Zákazníci si stěžují na zhoršující se kvalitu Lidlu

Když jsme před dvěma týdny přinesli informaci o tom, že Lidl už potřetí šidil zákazníky u stejného produktu a že zdaleka nejde o jediný prohřešek tohoto rozšířeného obchodního řetězce, snesla se pod článek celá řada komentářů od zákazníků, kteří rovněž nejsou se službami této sítě spokojeni.

Věčně nějaká aféra

Paní Hana na Lidl již zanevřela poté, co učinila několik negativních zkušeností a díky příbuzenskému vztahu to má rovnou i z první ruky. “Už dlouho tam nechodím. Vadí mi ty jejich trapné, uječené reklamy. Jejich výrobky už několikrát staženy z prodeje a věčně nějaká aféra, švagrová tam vydržela dělat půl roku a utekla, když to tam viděla,” napsala zákaznice.

Čtenář Rob je dlouhodobě nespokojen s kvalitou potravin, kterou mu nejen Lidl, ale i další tuzemské obchodní řetězce poskytují. Proto volá po mnohem přísnějších a častějších kontrolách, jež by konečně zjednaly pořádek. “Naprosto souhlasím s tímto článkem ale kontroly by měly postihnout více potravinářských zařízení ať už se konečně nezvedá jen cena nýbrž i kvalita jídla.

O tom, že současná výše něco zmůže, pochybuje také čtenář Pepa, který se navíc domnívá, že ani vyšší částky by zřejmě mnoho nezmohly, protože by si to řetězce vybraly zpět od zákazníků v podobě vyšších cen. “Že Lidl dostane pokutu 1 000 000 Kč? Tak to jim skutečně nevadí, oni vydělají milion asi tak za jednu minutu. Takže až budete Vážené ministerstvo rozdávat miliardové pokuty, tak možná přestanou klamat zákazníky, ale na druhou stranu patřičně zdraží aby tu miliardu měli rychle zpět.

Foto: Shutterstock

Zkažené maso mimo chladící box

Zákazníci se podělili také o zkušenosti s jednotlivými prodejnami, které nejsou nejsou nejlepší. “Nejhorší je Lidl v Nýřanech u Plzně. Běžně mají zkažené kuřecí maso. Aby taky ne. Když jim to stojí půl dne před chlaďákem na paletě. Běžně mají mít nějakou akci a ještě odpoledne to nemají v regálech. Tragédie, ale vedení to popírá,” popsal své zážitky z nakupování Tomáš.

Roman si zase koupil masný výrobek, ale nebyl zrovna podle jeho představ. “Koupil jsem tam jakousi paštiku a letěla celá, byl to humus.

Miroslava vidí problém v tom, že si Česká republika nezachovala lokální prodejce potravin, jako třeba Polsko. Trh tak ovládly zahraniční firmy. “Jo pustili jsme cizince na náš trh a tady to máme. Naše obchodníky jsme zavrhly, ti dělají co mohou, aby se uživili, ale hlavně že dáme vydělat Němcům, Francouzům a jiným.” Je ale otázkou, zda by to skutečně bylo jiné, kdyby obchodní řetězce ovládali Češi.

Řada čtenářů se také pozastavovala nad tím, jak je možné, že Lidl může opakovaně klamat se stejnými produkty. Domnívají se, že by inspekce konečně měla zjednat nápravu, například exemplární pokutou, která by od podobného chování konečně odradila.

Foto: Shutterstock

Autor: Petr Vavrenka

Redaktor magazínu AAzdravi.cz. Vystudoval VŠE a publikační činnosti se věnuje od roku 2005 v médiích jako MF DNES, ČT24 nebo Koktejl.

Chcete se nechat upozornit na nový příspěvek v diskuzi?
Upozornit na
guest
7 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments
Joza
1 rok

Co je z Lidlu není k jídlu (to je citát že Slovenska)

Vladimir
Vladimir
1 rok

Věčně nemají zboží,které nabízejí z letáků.Člověk tam chodí úplně zbytečně.Fuj!

Zuzana
Zuzana
1 rok
Reply to  Vladimir

Ale to není problém jen Lidlu. Já mám stejnou zkušenost i s Kauflandem… A zase oproti jiným řetězcům má Lidl i e-shop.

František
František
1 rok

Tak třeba já,mám 3km.od hranic Německa také Lidl a jezdím tam nakupovat,no ale když přišla pandemie covidu,tak jsem nakupoval občas v Lidlu u nás v Čechách, no a světe div se,ono stejné pomazánkové máslo tu také bylo,ale místo 300g.,bylo pouze 200g.,za stejnou cenu,nebo jiné potraviny,do přepočtu eura vůči koruně,stáli špagety o 5,-Kč. více. Takhle to je všude stejné i ostatní řetězce to takto dělají

Zuzana
Zuzana
1 rok
Reply to  František

Asi tak….Ve finále ,,to” je prasárna odpovědných osob, který jsou ochotný na takovýhle ,,šméčko” kejvat !

Rmlynz
Rmlynz
1 rok

Nechteji tak trochu nakydat na lidp😛😉 i kdyz oni i ti lokálních se odrovnali celkem samy! Zbytek nyl odpalenej pojebanou eet. BIlla je znama a predrazeny koop ze tam maji navynule maso, to neni nic noveho👍👎👎😰😌

Zuzana
Zuzana
1 rok
Reply to  Rmlynz

Souhlasím s Vámi…Tohle je všeobecnej problém řetězců, nejen Lidlu….