Lidl má velké problémy. Češi zuří, zažívají tam hrozné věci

Lidl patří mezi nejoblíbenější supermarkety v Česku, byť už dávno neplatí, že by se snažil vůči konkurenci vymezit cenou, ba právě naopak – v poslední době poměrně tvrdě zdražil a s akčními slevami šetří. A když už je udělá, jsou často navázány na mobilní aplikací, se kterou už má snad každý, kdo se ji někdy snažil použít, nějaký ten zážitek.

Zákazníci trpí

O tom, že nějaká aplikace Lidlu vůbec existuje, se v minulém týdnu dozvěděli úplně všichni. Upozornila na ni podivná ekvilibristika ministra zemědělství, který zničehonic na svých oficiálních profilech pochválil Lidl za to, že Čechům poskytl slevu na mouku. Ta v této akci vyšla na 12,90 korun.

Kromě toho, že bylo dosti podivné, když ministr láká na akce do Lidlu, se navíc ukázala ještě další potíž. Slevu totiž bylo možné využít pouze v aplikaci a navíc pouze při celkovém nákupu překračujícím 400 korun. Jenže to už v ministerské upoutávce sděleno nebylo.

V Lidlu se tak doslova rojili nespokojení zákazníci, kteří se až u kasy dozvídali, že žádnou slevu na mouku mít nebudou. Pokladním potom jednotlivé kusy házeli takříkajíc na hlavu a na pásech nechávali ležet celé nákupy. K vidění byli i zoufalí důchodci, kteří nerozuměli tomu, co po nich aplikace chce a jak si ji mají aktivovat.

Na sociálních sítích to potom Lidl pořádně schytal. Lidé se pozastavovali především nad tím, jak složitě má konstruované slevové nabídky a že už raději budou chodit jinak. Vždy je totiž něco naláká, ale pak se objeví nějaká ten háček.

Foto: Shutterstock

Je to velký zážitek

Aplikace je navíc opravdu zmatená, nabízí hned několik různých typů slev, z nichž některé je potřeba aktivovat, další potom můžete uplatnit jen při nákupu v určité výši a další jsou pak třeba množstevní. Když už to navíc pochopíte, můžete narazit u pokladny, kde se stává, že aplikace nejde třeba načíst nebo nefunguje.

Dneska v Ostravě nefungovala aplikace. Ze šesti kuponů se mi na pokladně nenačetl ani jediný,” stěžovala si na sociálních sítích zákaznice Eva Vrbasová. “Nefungovalo to v celé České republice. Ale paní na pokladně mě upozornila, že pokud nechci produkty za plnou cenu, dá je stranou,” odpověděla ji na to další.

Velkým problémem jsou také neustálé aktualizace mobilní aplikace. Když ji lidé chtějí použít, hlásí nejrůznější věci a chce se zrovna aktualizovat, takže se několik minut zdržuje třeba celá fronta.

Foto: Shutterstock

Autor: Petr Vavrenka

Redaktor magazínu AAzdravi.cz. Vystudoval VŠE a publikační činnosti se věnuje od roku 2005 v médiích jako MF DNES, ČT24 nebo Koktejl.

Chcete se nechat upozornit na nový příspěvek v diskuzi?
Upozornit na
guest
1 Komentář
Inline Feedbacks
View all comments
Josef
Josef
1 rok

Hrozny vjeci! Uz se negdo objesil u pokladny? U bananu se pry nejaky duchotce zasamovrazdil paletou!