Obrovská sleva do Alberta úplně na vše. Ceny jako před dvěma roky

Ceny potravin jsou obzvlášť teď před Vánoci obrovským tématem, které mnohým lidem nedává spát. Zdražování se ne a ne zastavit, přičemž částky za úplně běžné věci se šponují do netušených výšin. Například cukr zdražil za měsíc o sto procent, vystřelila také vejce a z másla se stává luxusní zboží.

Je to zcela jednoduché

Vše ostatně vyjadřuje číslo inflace, které se sice snížilo, ale stále činí obrovských patnáct procent. S loňskými pěti procenty to znamená, že za dva roky se produkty a služby zdražily přibližně o dvacet procent.

A co kdybychom vám teď řekli, že na současné ceny můžete na chvíli zapomenout a že si zase jednou nakoupíte jako před dvěma lety. No neříkejte, že byste to nebrali.

Takovou možnost přitom máte a je to velmi jednoduché. Česká spořitelna totiž prodloužila a navíc ještě navýšila svou skvělou slevu do obchodního řetězce Albert. K tomu navíc přidala i internetové prodejce Rohlík a Košík. Ve všech těchto obchodech teď můžete nakupovat s dvacetiprocentní slevou.

Stačí udělat jediné. Být klientem České spořitelny a v mobilním bankovnictví si aktivovat slevový program Moneyback. V rámci něj máte nárok na řadu slev. V minulých měsících jste mohli v Albertu a Globusu šetřit 15 % na každém nákupu.

Foto: Shutterstock

Obrovský zájem

Teď v prosinci můžete v Albertu, Rohlíku a Košíku ušetřit 20 % na jakémkoliv nákupu, ať už jde o potraviny, drogerii nebo nepotravinářské zboží.

Sleva bude započtena v podobě cashbacku. Na kase tak zaplatíte plnou částku, ovšem dvacet procent vám bude vráceno zpět na váš účet, a to v následujícím měsíci. Je tu jediné omezení v podobě maximální získané slevy, která činí 750 korun. To odpovídá celkové útratě 3750 korun.

Slevový program Moneyback se v důsledku podobných aktivit těší obrovskému zájmu. Předchozí 15procentní slevu využilo téměř půl milionu lidí, kteří takto ušetřili 180 milionů korun.

Podle České spořitelny využívají tuto slevu především lidé, kteří mají z důvodu zdražování hlouběji do kapsy. Takových lidí bohužel stále přibývá. Firmy se jim proto snaží vycházet vstříc podobnými nabídkami.

Foto: Shutterstock

Autor: Anna Štěpánková

Redaktorka magazínu AAzdravi.cz. Zkušená a respektovaná novinářka prošla za posledních 20 let redakcemi tištěných i online deníků, aby následně našla svou zálibu v tvorbě magazínových textů.

Chcete se nechat upozornit na nový příspěvek v diskuzi?
Upozornit na
guest
1 Komentář
Inline Feedbacks
View all comments
Michal
Michal
1 rok

To mě vůbec nezajímá tam já nechodím i pokud by tam byla sleva 50 procent na vše.