Jak se zbavit přebytečných kil jednou provždy? Existují pravidla efektivního hubnutí

Po krásné postavě touží kdejaká žena, dokonce i mnozí muži. Ovšem cesta ke krásné postavě není zrovna vydlážděná stylovými kachličkami. Na cestě za krásnou figurou se musí vytrvat, jelikož je to skutečně běh na dlouhou trať, pokud tedy nedodržujete pravidla efektivního hubnutí, která vám cestu k vysněné štíhlé postavě rapidně usnadní. Jaká pravidla to jsou?

Jezte pravidelně, vyváženě, zdravě a pomalu

Říká se, že hubnutí je z osmdesáti procent o správném, zdravém stravování. Je proto nutné jíst nejen zdravě a vyváženě, ale také pravidelně, aby si tělo neukládalo potravu na později do problematických partií těla. Odborníci doporučují jíst s odstupem dvou, tří hodin. I poslední jídlo se má jíst dvě hodiny před spaním, nikoli nejpozději v šest či v sedm hodin, což je mýtus kolující mezi lidmi.

Se stravováním se také pojí rychlost stravování. Měli bychom jíst pomalu, abychom se lépe zasytili. Mnozí pokrmy dne doslova hltají, což je špatně. Obrovským tabu je přejídání se, které hubnutí zrovna nepomáhá.

Stanovte si reálné cíle

Při hubnutí je třeba stanovit si reálné cíle. Je sice krásné, že chceme zhubnout dvacet kilo do Vánoc, ovšem nemůžeme od sebe chtít, abychom zhubli dvacet kilo už během prvních čtrnácti dnů, ať máme poté klid. To je zkrátka nemožné. Stanovte si tedy reálné cíle, jako je například zhubnutí tří až pěti kilo za čtrnáct dnů. Cíle přizpůsobte svým možnostem sportování, každý ví sám, co je v jeho moci.

Mějte parťáka

S parťákem to jde vždycky líp. Do boje s přebytečnými kily se proto dejte s kamarádkou nebo s drahou polovičkou. Parťáka oceníme nejen v případě stravování, kdy si můžete mezi sebou vyměňovat tipy a rady, ale zejména ho oceníme během sportu, kdy nás bude “hecovat” a motivovat.

Hlavně se hýbejte

Krásné a štíhlé postavy nedosáhnete bez pohybu. Najděte si sport či cvičení, které vám vyhovuje, a dělejte ho. Hubnutí je stále z dvaceti procent o pohybu.

Mohlo by vás zajímat

Autor: Tereza Čierníková

Pro magazín AAzdraví píše od srpna roku 2018. Milovaná práce jí každý den umožňuje nahlížet do jiného tématu a také se věnovat jejím koníčkům v podobě plavání a čtení.

Komentujte

avatar
  Odebírat  
Upozornit na