12letý chlapec najednou usedl za klavír na nádraží. Kolemjdoucí ustrnuli, okamžitě ho začali natáčet

Zahrát obtížnou skladbu „Bohemian Rhapsody“ od skupiny Queen? Pro většinu lidí prakticky nemožné. Možná i proto to byla píseň, o kterou požádali 12letého chlapce na londýnském nádraží dva muži. Ještě předtím, než stihl usednou za klavír, ho zastavili s tím, zda by jim tuto těžkou skladbu zahrál. Nejen oni byli o několik okamžiků později překvapeni.

Chlapec zahrál od srdce

Už při zaznění prvních tónů bylo zřejmé, že chlapec nehraje poprvé v životě. Málokdo ale tušil, že má před sebou talentovaného hudebníka skladatele, který má za sebou bohaté portfolio. Už při zaznění prvních tónů bylo znát, že se chlapec do hudby zcela ponořil a nevnímal nic jiného než klavír.

Muži, kteří ho předtím pochybovačně zastavili, ho s úžasem sledovali. Jakmile se píseň blížila ke konci, dav začal vyžadovat další skladbu. Své úžasné vystoupení Cole Lam zakončil skladbou „Don´´´´´´´´t Stop Me Now“, a dokázal tak, že hrát skutečně umí.

Piano na londýnské nádraží věnoval Elton John

Možná je to jen náhoda, ale piano, na které mladík hrál, věnoval na londýnské nádraží sám Elton John. Láska tohoto chlapce k hudbě a jeho zápal by mohl být příkladem pro všechny děti, které se bojí jít za svými sny. Cole je nadějným hudebníkem, a pokud bude své umění dále rozvíjet, je vysoká šance, že o něm ještě hodně uslyšíme.

Foto: Shutterstock

Cole Lam nehraje jen na piano

Kromě toho, že Cole okouzlil svým uměním přihlížející na nádraží, umí hrát i na jiné hudební nástroje. Mezi ně patří třeba klarinet nebo kytara. Jde zkrátka o všestranný hudební talent. On sám plánuje ve vystoupení na veřejných místech pokračovat a pro lidi hrát dál. Jeho Youtube kanál je plný podobných vystoupení, které již odehrál na veřejných místech. Díky tomuto vystoupení jich ale získal nejvíc.

Foto: Shutterstock

Autor: Kristýna Lorencová

Redaktorka serveru AAzdravi.cz.

Chcete se nechat upozornit na nový příspěvek v diskuzi?
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments