Češka si u cestovky objednala 5hvězdičkový hotel za velké peníze. Dočkala se hrůzy

Dovolená nemusí probíhat vždy tak, jak si představujeme. Někdy je přitom špatně doslova vše, a to navzdory tomu, že byste něco takového nečekali. Když si totiž objednáte zájezd od renomované cestovní kanceláře, očekáváte kvalitní služby, za které si také připlácíte.

Nestihli dostavět hotel, ale otevřeli

To se však v případě paní Lenky, která si objednala zájezd u Čedoku do luxusního 5hvězdičkového hotelu Epidamn v Albánii, příliš nepovedlo. Její znepokojivý příběh přinesl server TN.cz.

Žena si spolu s manželem chtěla dopřát to nejlepší, a tak volila nejvyšší kategorii hotelu, který přitom sliboval samý luxus. Na fotkách vypadal fantasticky, avšak po příjezdu bylo jasné, že realita bude přinejmenším komplikovanější.

Ukázalo se, že celý resort je teprve ve výstavbě. Hoteliéři se však zřejmě rozhodli zachránit alespoň část letní sezóny, a tak otevřeli polovinu hotelu, která je alespoň jakž takž hotová. Příliš se zjevně nezabývali tím, že to není zrovna zážitek, který lidé platící za 5hvězdičkový luxus očekávají.

Paní Lenka uvedla, že stavební práce v hotelu jsou v plném proudu, a tak o nějakém klidu nemůže být řeč. Neustále jedou vrtačky a rozbrušovačky, což tvoří skutečně nepříjemnou zvukovou kulisu. Je to ale i nevzhledné. Hotová je kupříkladu jen polovina jídelny. Hotelem se šíří nevábný zápach stavebních hmot.

Část pokojů, ve kterých jsou ubytovaní hosté, byla zřejmě dokončena hodně narychlo. Chybí v nich totiž důležité vybavení, jako například noční stolky. V koupelně je potom skoro půlmetrová díra, kterou vidí do pokoje pod nimi.

Foto: Shutterstock

Podivné all inclusive

Jsou tu ale i další podivnosti, které byste v hotelu ověnčeném pěti hvězdičkami nečekali. Například není možné zaplatit platební kartou. V rámci all inclusive z nějakého důvodu není nárok na kávu a čaj. Za ně tak musíte platit v hotovosti.

Lenka tak žádala cestovku o náhradní ubytování, protože něco takového skutečně není akceptovatelné. Zástupci Čedoku však zprvu odmítli s tím, že nic dalšího volné není. Zamítnuta byla i žádost o časnější návrat domů.

Cestovní kancelář Čedok problémy bagatelizovala. Podle její mluvčí dělníci pracovali pouze v jednom z pater, kam hosté nemohou. Další klienti si údajně nestěžovali. Lenka však měla nakonec přeci jen štěstí, protože poté, co se o problém začala zajímat média, se najednou objevil poslední volný pokoj v jiném hotelu stejné kategorie.

Foto: Shutterstock

Autor: Tereza Vávrová

Redaktorka magazínu AAzdravi.cz. Dlouhodobě se zajímá o spotřebitelská a ekonomická témata, která mají vliv na životy lidí. Prošla řadou médií, kde získala velké množství zkušeností o tom, co je opravdu důležité.

Chcete se nechat upozornit na nový příspěvek v diskuzi?
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments