Máte povislé paže? Zbavte se jich za pár měsíců

Rad a návodů, jak zhubnout nebo jak zeštíhlit pas je nespočet. Jak ale zatočit s problémem, který je vidět v tričku bez rukávů a trápí především ženy? Povislé paže s nehezkou rosolovitou hmotou jsou důvodem proč mnoho triček na ramínka, topů i krásných šatů končí na dně skříně. Problém bude za tři měsíce pryč!

Zpevnění a posílení paží ruku v ruce s aerobní zátěží

Od prvního dne, kdy přistoupíte k cvičení na povislé paže, se věnujte úpravě jídelníčku a zařaďte více pohybu. Tuková tkáň na rukou zmizí mnohem rychleji a tato část těla se formuje velmi snadno. Bude vám stačit vyřadit sladkosti a třikrát týdně si zajít na rychlejší procházku. Stačí 45 minut.

Cviky pro povislé paže

Cvičení zvládnete v pohodlí vašeho obývacího pokoje nebo ložnice. Nepotřebujete žádné speciální vybavení. Pokud nemáte činky, použijte například naplněné plastové lahve. První dny si zkuste celou sestavu a zvolte takový počet opakování, aby vám bylo příjemně a svaly vás nebolely. Postupně zvyšujte zátěž a přidávejte počet jednotlivých cviků.

  1. Dámský klik: Klik, kdy se opíráte o dlaně a kolena. Dlaně na úrovni prsou a neprohýbat se v zádech.
  2. Zadní klik: Sedněte si na lavici nebo tvrdší pohovku a položte dlaně vedle sebe. Nechte ruce na lavici a posuňte se tak, abyste se opírali už jen o dlaně. Nohy mějte stále pokrčeny, jako v poloze v sedě. O dlaně se zvedejte nahoru a zase klesejte. Vytahujte se vždy do propnutých paží.
  3. Posílení tricepsu se zátěží za hlavou: Uchopte jednu činku nebo jinou zátěž do obou rukou tak, abyste je měly zvednuté nad hlavou. Ruce se dotýkají uší, pokrčte lokty a pomalu spouštějte činku za hlavu, poté zpět do natažených rukou.
  4. Protažení v předklonu: Mírně se předkloňte, do obou rukou uchopte činky. Nohy od sebe na šíři boků. Pokrčte lokty a činky si přibližte k hrudi. Pomalým pohybem narovnávejte lokty a ruce natáhněte až za záda. Pomalu se vracejte zpět.

Jak vidno, zbavit se povislých paží nemusí být tak náročné, jak se na první pohled může zdát. Hlavní je udělat první krok…

Mohlo by vás zajímat

8
Komentujte

avatar
3 Komentářová vlákna
5 Odpovědi ve vlákně
0 Sledující
 
Nejsledovanější komentář
Nejžhavější komentářové vlákno
7 Autoři komentářů
MarcelaHelenaWomenVladimírEiška Autoři posledních komentářů
  Odebírat  
Upozornit na
Marcela
Host
Marcela

Tento clanek je totalni nesmysl. V prvni rade clovek musi pribrat svaly to znamena cviceni, spravny prijem protejnu a tezke vahy v posilovne. Potom se pred letem hubne a opet pravidelne cviceni lehke vahy a vice opakovani, udrzet svaly a vyrysovat co jsem nabrala pres zimu. Po lete proces znova opakovat, tim se docili lepsi kvalita dalsi rok. Funguje to, ale je to opravdu drina. Mam to vyzkousene a pokud je clovek zdravi dokaze to v kazdem veku. Autor tohoto clanku v zivote nevidel posilovnu.

Vladimír
Host
Vladimír

Ano, funguje to, mám to odzkoušeno!! Kdo chce, ten začne, kdo nechce (pro lenost), ten jenom hloupě kritizuje.

Helena
Host
Helena

Souhlasím.

Blanka
Host
Blanka

Co je to za debilovinu…kdo tohle píše? Nějaká slepice co jí je 30 let? Tomu nemůže normální ženská uvěřit. V určitém věku nelze tohle vycvičit, tak nás nekrmte hovadinama. Proč by jinak byla…plastická chirurgie…bla bla bla….

Anonym
Host
Anonym

Nestežuj si zevláku tlustej

Eiška
Host
Eiška

Máte zcela pravdu , kůže se právě po cvičení ještě výrazněji natáhne a převis je větší . Nesmíme jim všechno žrát , oblbují pořád.:-)

Helena
Host
Helena

To není pravda, převis zůstane, pokud rychle a drasticky zhubnete, ale pokud budete hubnout cvičením, tak se kůže zpevní. Apropo kliky jsou na zpevnění paží výborná věc.

Women
Host
Women

Ale dá jen chtit

Loading...