Polský řetězec v Česku náhle otevřel obří obchod. Poloviční ceny. Češi ho už berou útokem, takhle levně ještě nebylo

Co bylo dlouho vnímáno jako něco zcela nedosažitelného, se v poslední době začíná naplňovat. O český trh jeví zájem velké polské řetězce, které na něj míní ve velkém vstupovat. První vlaštovky už se objevují. Na Slovensko aktuálně míří Biedronka, která podle dostupných informací chce i do České republiky, kde by pořádně zamíchala kartami a na vyzvala by Lidl, Penny nebo Globus.

Značky za směšné ceny

Některé polské řetězce už tady ale působí a myslí to s Českou republikou skutečně vážně. Jinak se totiž jejich poslední kroky vysvětlit nedají. Jedním z nich je oděvní gigant HalfPrice, který v Česku velmi zdatně konkuruje Primarku. Obě značky míří na levné zboží, ovšem každá přeci jen trochu jinak.

Zatímco Primark si vyrábí vlastní produkty, HalfPrice je v první řadě prodejcem, kam různé značky posílají to, co už jinde nechtějí prodávat. Jde tak o jakousi poslední štaci po vlajkových obchodech a outletech. I tak se tam ale dají najít skvělé kousky, navíc od renomovaných značek, jako je například Gant, Ralph Lauren, Versace atd.

Právě tento řetězec přitom v Praze otevřel svou dosud největší prodejnu ve střední Evropě. A podle všeho to stojí za to. Zákazníci na prodejní ploše se jeví velmi spokojeně a prohrabují se zbožím klidně celé hodiny.

Foto: Shutterstock

Takhle to má vypadat

Přiznávám, trávím tu opravdu hodně času. Zpočátku jsem byla zklamaná, jelikož tu není jednoduché něco najít, ale když se do toho zaberete, najdete tu pokaždé úžasné kousky za mimořádně nízké ceny,” říká třicetiletá Věra. “Konečně si mohu kupovat skutečně luxusní módu za dostupný peníz. Takhle levné to není ani v outletech v cizině.

Čtěte také: Obchodní řetězec nadchnul Čechy. Ceny snížil o 30 %, lidé šetří za potraviny jako v Polsku

Móda je přitom v Česku tradičně drahá a řetězec HalfPrice tu do značné míry míchá kartami. Mnohdy se tu dělal luxus z věcí, které zdaleka luxusní nebyly, jen se na ně nasadila nesmyslná cenovka. Tato polská společnost se však chová jinak a chce především, aby tu zákazníci nakupovali opakovaně. Dobře totiž ví, že tak vydělá nejvíc.

Foto: Shutterstock

Autor: Anna Štěpánková

Redaktorka magazínu AAzdravi.cz. Zkušená a respektovaná novinářka prošla za posledních 20 let redakcemi tištěných i online deníků, aby následně našla svou zálibu v tvorbě magazínových textů.

Chcete se nechat upozornit na nový příspěvek v diskuzi?
Upozornit na
guest
5 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments
Petr
Petr
2 měsíců

Zkušená a respektovaná novinářka by se měla zajímat a ptát těch kteří dopustili náš marasmus s inflací a proč je u nás nejvyšší. A co hodlá naše absolutně neschopná vláda proti tomu dělat. Kdy konečně zamete s diktátem nadnárodních společností a nesmyslným diktátem EU. Mimo jiné nedávno jsem navštívil Primark a ten odpad ať si kupuje paní a pan Fialovi. Je to stejné jako lídl, Kaufland a další, předražený odpad který by si na západ od nás nedovolili ani nabýdnout.

Vladimír Kusyn
Vladimír Kusyn
2 měsíců

Jezdili jsme do Polska na sobotní nákupy ! Asi to budu opět provádět ! Penzista z Ostravy , Vladimír Kusyn.

Michal
Michal
2 měsíců

Co mi je po nějakých blbých hadrech, toho se nenajím.

Šogi
Šogi
2 měsíců
Reply to  Michal

Při troše snahy by to nešlo?

Tomáš
Tomáš
2 měsíců
Reply to  Michal

Rozhlédněte se právě teď kolem sebe, a uvědomte si, čeho se najíte z toho, co uvidíte.