Předražené kapičky Jaromíra Jágra jsou prý novým vtípkem Kazmy. Střílí si z toho, že lidé kupují nesmysl za 2000 korun

Když Jaromír Jágr avizoval nástup vlastních byznysových aktivit, očekávalo se něco, co by bylo hodno legendární pověsti tohoto hokejisty. Také proto na ohlášenou tiskovou konferenci dorazila přední česká média, která z ní následně referovala. To bude důležitou součástí celého příběhu, ale o tom později.

Má to zapotřebí?

Každopádně, když Jaromír Jágr s velkou parádou oznámil to, na co se ve skutečnosti chystá, mnohým sklapla brada. Nikoliv ale kvůli pozitivnímu, nýbrž negativnímu ohromení. Opravdu má tento hokejista, který si jen svou hrou přišel v kariéře na dvě miliardy korun, zapotřebí fušovat do řemesla céčkovým youtuberkám a instagramerkám, které přípravky podobného druhu, jež představil Jágr, prodávají jako na běžícím pásu.

Důvod? Takové kapičky slibující nejrůznější zázraky jsou vlastně ideální produkt. Můžete dát jakýkoliv obal a vevnitř bude neustále to samé: přinejlepším levné placebo, případně nějaká ta údajně účinná látka. Naslibovat přitom můžete hory doly a adekvátně tomu nastavíte cenovku.

Nutno dodat, že ta je v případě kapiček od Jaromíra Jágra opravdu vysoko. Za pouhých deset mililitrů dáte bez koruny dva tisíce. Opravdu je v dnešní době na něco takového na trhu místo?

Foto: JJ68

Příliš to nedává smysl

Řada lidí si lámala hlavu, zda Jágr skutečně může myslet vážně, že propůjčí své jméno něčemu tak levně působícímu? Obzvlášť když se nikdy v kariéře k podobným přípravkům nehlásil a jeho životní styl byl postaven spíše na opaku, tedy především tvrdé dřině?

Začínají se však objevovat informace, že je to celé trochu jinak. Prsty v tom má mít Kazma a mělo by se jednat o další z jeho propracovaných vtipů. Není přitom jasné, o co přesně v něm půjde. Nemůžeme přitom s jistotou říct ani to, zda se na tomto vtípku Jágr podílí vědomě či nevědomě. Pravdou ale je, že obě celebrity pojí přátelství a Kazma nechyběl právě ani na představení nové Jágrovy značky.

Tomu, že jde o vtípek, by odpovídala řada indicií. Například že značka má povážlivě málo produktů. Nebo že se zaměřuje mimo jiné na domácí mazlíčky. “Message” tohoto vtípku by potom mohlo spočívat v tom, jak jednoduše se dnes dají lidé zmanipulovat, přestože jsou svědky něčeho, co se jeví krajně nepravděpodobně.

Foto: Shutterstock

Autor: Tereza Vávrová

Redaktorka magazínu AAzdravi.cz. Dlouhodobě se zajímá o spotřebitelská a ekonomická témata, která mají vliv na životy lidí. Prošla řadou médií, kde získala velké množství zkušeností o tom, co je opravdu důležité.

Chcete se nechat upozornit na nový příspěvek v diskuzi?
Upozornit na
guest
6 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments
Michal
Michal
1 rok

Článek končí v půlce? Kde je slibované rozuzlení ohledně tiskový?

Iris
Iris
1 rok

Je to ostuda u mně padl na úplně dno

Iris
Iris
1 rok

Pokud si ty jeho předražené sračky někdo koupí, tak je to jeho problém. Někteří lidé dneska sežerou i kuřinec, když jim někdo slavný nakecá, že je to zdravé…

Soudce Ti
Soudce Ti
1 rok

Je to Jágrova akce,jak přijít k peněžním prostředkům na Kladno. Sam svoje dat nehodlá. Kazma za prachy hasi požár

Michal
Michal
1 rok
Reply to  Soudce Ti

Zrovna včera sem četl že Kladno hokej dostane od státu (nejspíš klasika každoroční) dotaci snad přes 100 mega, tzn o tomto to asi nebude

Soudce Ti
Soudce Ti
1 rok
Reply to  Michal

To není ani na sezónu na výplaty.
Jsi hodně hloupý tvor