V Česku náhle otevírá nový obchodní řetězec s potravinami. Lidé jsou nadšení, přesně tohle tady scházelo

Doba uzrála natolik, že se český trh stává znovu velmi lukrativním pro případné nové hráče. A ti toho začínají využívat. Spekuluje se například o tom, že by do České republiky mohla vstoupit polská Biedronka, jelikož na Slovensku už svůj první obchod otevřela.

Povedený koncept

Další subjekty už ovšem svou expanzi uskutečnily. Řeč je především o zcela novém obchodním řetězci Bonveno, který by měl do této země opět vrátit koncept takzvaného sousedského nakupování. Jak už tento název napovídá, půjde o spíše menší obchody, které však budou umístěny v dobře vybraných lokalitách a budou cílit na místní komunitu.

Jednoduše vzato, tyto obchody budete využívat proto, že je budete mít doslova za rohem od svého bydliště, ale také práce, školy nebo zastávky městské hromadné dopravy. Bonveno přitom nebude jen další Žabkou nebo Tesco Expres, jak by tento koncept naznačoval. To by na úspěch pravděpodobně nestačilo.

České zákazníky hodlá oslovit velkým důrazem na špičkovou zákaznickou zkušenost. V první řadě to tedy budou velmi příjemné obchody, ať už po stránce designu, obsluhy nebo nabídky produktů. Kromě běžných potravin, kdy zde najdete poměrně slušný výběr toho, co každý den běžně potřebujete, si zde budete moci koupit například rychlý oběd nebo svačinku, a to díky teplému pultu s občerstvením.

Foto: Bonveno

Lidé už se vrací

První zpětná vazba našich zákazníků ukazuje, že se jim naše prodejny líbí a začínají se pravidelně vracet. Po cestě do práce seženou kvalitní snídani, odpoledne a večer u nás jednoduše naplní své ledničky,” uvedl generální manažer Bonvena. V Česku už funguje několik prodejen, přičemž letos by se jejich počet měl vyšplhat na 25 lokalit.

Čtěte také: Velký obchodní řetězec selhal. Prodává Čechům potraviny, ale co se tam našlo, to nelze odpustit. Ihned zavřít

Tím to ale ani zdaleka nekončí, ba právě naopak. Má to být teprve začátek velké expanze. Lze tomu věřit, jelikož za tímto obchodním řetězcem stojí Makro. To tímto způsobem rozšíří svou působnost. Dosud totiž fungovalo prakticky jen jako velkoobchod, ale teď bude napřímo obsluhovat koncové zákazníky i v menších prodejnách.

Foto: Shutterstock

Autor: Anna Štěpánková

Redaktorka magazínu AAzdravi.cz. Zkušená a respektovaná novinářka prošla za posledních 20 let redakcemi tištěných i online deníků, aby následně našla svou zálibu v tvorbě magazínových textů.

Chcete se nechat upozornit na nový příspěvek v diskuzi?
Upozornit na
guest
1 Komentář
Inline Feedbacks
View all comments
Josef
Josef
2 měsíců

Pokud by na Český trh vstoupila Polská Biedroka ,tak to by to tu ostatní obchodní řetězce po 30 letech okrádání a zneuživání českého zákazníka mohli konečně zabalit a táhnout domů. UŽ ABY TO BYLO !
SLÁVA BIEDRONCE!!!!