Velký polský řetězec otevřel v Česku obrovský obchod. Češi jsou nadšení, tak levně jinde nenakoupí. Ceny za polovic

Zcela vážně se začíná mluvit o tom, že Česká republika bude destinací, kam začnou velké polské obchodní řetězce rychle expandovat. Ukázalo se totiž, že tuzemští zákazníci o ně mají zájem. Největší zájem by tu byl zcela jistě o Biedronku, která již otevírá první obchod na Slovensku a její příchod do Česka je na spadnutí.

Důraz na cenu

Že je nejde o nic iluzorního, ostatně dokládá jiný oblíbený řetězec, který sice neprodává potraviny, ale také se orientuje na mimořádně nízké ceny. Jde o polský HalfPrice, který neváhal a v Praze otevřel rovnou svou největší prodejnu v celé střední Evropě. To už jasně ukazuje, jak moc zdejšímu trhu věří.

HalfPrice se zjevně nebojí ani sílící konkurence na českém trhu, kde po letech slibů začal působit také Primark, kam Češi hodně rádi chodí. Ovšem už otevření nového obchodu dávalo jasně tušit, že zájem o něj bude obrovský. Rozdávaly se dokonce slevové vouchery, protože právě o slevy tu jde především.

Koncept obchodu je odlišný, než jaký má Primark. Zatímco ten prodává vlastní sortiment za velmi nízké ceny, HalfPrice se soustředí na prodej špičkového zboží od slavných značek, které však prodává mimořádně levně. Jsou to výběhové kolekce, klidně i několik let staré, které se neprodaly ani v outletech. A tak mohou mít více než atraktivní cenovky.

Foto: Shutterstock

Skvělé nákupy

Nikde se mi nenakupuje tak dobře jako tady. Sice tu musíte strávit hodně času, ale potom najdete skutečně fantastické kousky, za které byste jinde platili tisíce korun. Tady vás vyjdou na pár stovek,” říká paní Jiřina, kterou jsme zastihli v prodejně. “V Česku je kvalitní móda úplně nesmyslně drahá a do ciziny také pořád jezdit nemůžete. Ale tady ji pořídíte za parádní ceny.

Čtěte také: Náhle končí velký obchodní řetězec s potravinami. Češi ho přitom milují

Na tomto obchodě je jednoduše vidět, že jde o polský podnik, který se soustředí na cenu a nesnaží se zákazníkům účtovat nesmyslné marže. Ti se mu potom odměňují tím, že v něm nakupují velmi často a opakovaně. Zároveň o něm pozitivně mluví a dělají tak reklamu zdarma.

Foto: Shutterstock

Autor: Anna Štěpánková

Redaktorka magazínu AAzdravi.cz. Zkušená a respektovaná novinářka prošla za posledních 20 let redakcemi tištěných i online deníků, aby následně našla svou zálibu v tvorbě magazínových textů.

Chcete se nechat upozornit na nový příspěvek v diskuzi?
Upozornit na
guest
2 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments
Jarda Rech
Jarda Rech
1 měsíc

Ale kde otevřel?

Hevstejn
Hevstejn
1 měsíc

Ted je otazka zdali to bude I kvalitni a ne ala outlet jjuuesej kde se boty za par supu rozpadli do pulroku🙃 nojo neni clovek tak bohaty aby kupoval jen levne veci 👍👏