Žena zhubla 19 kilo konzumací hranolek a pizzy. Stačilo změnit jedinou věc

Při hubnutí většina lidí doplatí na to, že si neumí odepřít oblíbené pokrmy. Vyzkoušeno na vlastní kůži návod Australanky Bree Lenehanové. Ve svém jídelníčku můžete mít pizzu i hranolky a přesto zhubnete. Tohle musíte dodržet.

Neomezujte pestrost jídelníčku

Pěkná a štíhlá postava není zdarma. Stojí za ní dostatek pohybu a zdravá strava, která však někdy může být kamenem úrazu. Ne vždy nám zdravé věci chutnají a často nás nezasytí. Chuť na nezdravý fastfood nás často převálcuje a nakonec sníme víc, než potřebujeme. Australance Bree Lenehanové se však podařilo zhubnout i když jedla pizzu, nachos i hranolky. Podle ní je klíčové množství jídla.

Najezte se dosyta

Klíčem ke štíhlosti je velký objem. V podstatě to znamená, že si Bree vybírá jídla, která ji udržují delší dobu sytou. Změnila některé stravovací návyky a určité jídla vyměnila za zdravější a sytější verzi. Nejí bramborové lupínky, ale dá si popcorn s o něco nižším obsahem kalorií a vyšším objemem. Můžete ho sníst více a budete se cítit plnější. Do jídelníčku zařadila batáty a používá ho jako základ pro výrobu pizzy.

Být zdravá, ne jen hubená

Bree dříve kvůli hubnutí nejedla a byla neustále ve stresu. Pak se objevila ztráta menstruačního cyklu, řekla si dost a změnila nastavení mysli z touhy být hubená na to být zdravá. Je sebevědomější a přijímá své skutečné tělo i se všemi fyzickými změnami, jako je celulitida, strie i nadýmání, což bere jako naprosto normální.

Foto: Shutterstock

Zdravá pizza z batátů

Ingredience:

  • sladká brambora
  • sýr
  • rajčata
  • bazalka
  • červená cibule
  • rajčatová Passata

Postup:

Předehřejte si troubu na 200 °C a nakrájejte batáty na 2 cm plátky. Papír na pečení položte na plech a potřete ho olivovým olejem, naskládejte na něj brambory a nechte péct 20 minut. Jakmile jsou hotové, naskládejte na ně sýr, cibuli, bazalku, rajčata, nebo cokoliv, co máte rádi na klasické pizze. Nechte zapéct na 5 minut a můžete jíst.

Proteinové lívance

Ingredience:

  • 2 vejce
  • 30 g proteinového prášku
  • 1 banán
  • 1/4 lžičky prášku do pečiva

Postup:

Oddělíme bílky od žloutku a vyšleháme v misce. Zbývající ingredience pořádně promícháme a na závěr přidáme sníh. Na pánvi připravíme lívance. Podáváme se odtučněným či nízkotučným tvarohem, ovocem a polité javorovým sirupem.

Foto: Shutterstock, zdroj: The Sun

Autor: Pavla Růžičková

Externí autorka magazínu AAzdraví.cz.