V Lidlu se vyznamenala ochranka. Zákazníkům se to nelíbí

Na sociálních sítích se šíří video, ve kterém je jasně patrné, jak také může skončit návštěva některého z obchodů oblíbeného řetězce Lidl. Na kameru je zaznamenána silně vyhrocená situace, ve které padají nadávky ze strany prodavačky a jakéhosi muže, který se vydává za ochranku, na adresu jednoho zákazníka.

Odporný incident

Zaznamenán už je jen konec incidentu, kdy se pracovník ochranky, který však není žádným způsobem označen ani nemá pracovní oděv, snaží z prodejny dostat zákazníka pryč, a to dosti nevybíravými metodami, kdy ho uráží. Podle všeho došlo i k fyzické potyčce. Na zákazníka měla prodavačka dokonce hodit jeho vysílačku.

Poté, co se ostraze podařilo zákazníka z prodejny vyprovodit, čekala s ním na příjezd policejní hlídky, která měla celou situaci řešit. Podle všeho šlo o domnělou krádež mobilního telefonu. Sám 19letý mladík potvrdil, že ho z ní personál prodejny obvinil. Jenže policie nic takového potvrdit nemohla, protože u dotyčného mobil nenašla.

Zákazník je podle svého vyjádření zaměstnán u zdravotnické služby a každý den se setkává s mnoha lidmi v různých situacích. Prý však takovéto jednání ještě nezažil.

Foto: Shutterstock

Personál se neumí chovat

Nakonec se ukázalo, že chyba byla zřejmě na straně pracovníků Lidlu. Ten se totiž ústy svého mluvčího za incident omluvil. Zachycené jednání se prý vůbec neslučuje s hodnotami této společnosti. Je také proti veškerým zásadám vstřícného chování k zákazníkům. Nutno dodat, že to je velmi eufemistický popis celé situace.

Mluvčí Lidlu se ještě pokusil incident relativizovat s tím, že na videu není patrné, co tomu všemu předcházelo. Sám to však neprozrazuje, pouze dodává, že šlo z obou stran o velmi vyhrocenou situaci.

Vyšlo najevo, že pracovníky ostrahy dodává do prodejen Lidlu nejmenovaná agentura. S ní bude celá záležitost dále řešena, přičemž jedno je jisté. Daný zaměstnanec byl propuštěn. Mělo by následovat opětovné proškolení personálu s cílem naučit ho, jak se slušně chovat k zákazníkům.

V diskuzích na sociálních sítích nicméně zaznívá silné znepokojení ze strany zákazníků. Ti si totiž uvědomili, že by takto mohli také skončit, protože muž, do kterého se personál takto pustil, pravděpodobně nic neudělal.

Foto: Shutterstock

Autor: Tereza Vávrová

Redaktorka magazínu AAzdravi.cz. Dlouhodobě se zajímá o spotřebitelská a ekonomická témata, která mají vliv na životy lidí. Prošla řadou médií, kde získala velké množství zkušeností o tom, co je opravdu důležité.

Chcete se nechat upozornit na nový příspěvek v diskuzi?
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments