Objednali si luxusní hotel u moře. Velká česká cestovka ale klienty ve 12 pokojích oklamala, realita byla hrozná

Zdá se, že se do České republiky vrátil nepříjemný nešvar. Cestovní kanceláře opět riskují své jméno a klienty běžně vysílají do hotelů, které nesplňují to, co slibují. Možná je to způsobeno současnou krizí, avšak někdy dochází ke skutečně otřesným případům.

O pár hvězdiček méně

O tomto případě nám napsal čtenář Jan Málek, který s rodinou vyrazil do luxusně vypadajícího resortu Hotel Caribbean World Monastir Resort & Aquapark v Tunisku, který měl mít podle cestovní kanceláře Blue Styl čtyři hvězdičky. Sám podotýká, že na dovolenou s cestovními kancelářemi jezdí každoročně a tentokrát je to poprvé, kdy si stěžuje.

Hned po příjezdu jsme zjistili, že nás cestovní kancelář místo 4hvězdičkového hotelu ubytovala ve 3hvězdičkovém. Říkám si fajn, uvidíme třeba to bude dobré,” uvedl pan Málek s tím, že šlo o ten samý hotel, avšak cestovka ho chybně prodávala ve vyšší kategorii.

Hotel svou skutečnou kategorii maskoval květinou. / Foto: Jan Málek

Bohužel to lepší nebylo. Pokoje jsou katastrofální a neodpovídají ani 2 hvězdám. Všude špína, flekaté povlečení, pokud tedy zrovna máte štěstí a povléknou vám. Hned druhý den jsme žádali výměnu pokoje, vyhověno, pokoj to samé ale o trochu čistší,” líčí své zážitky nespokojený klient, podle kterého v místních vedrech nefunguje ani klimatizace. V noci je tedy v pokoji i 28 stupňů a nedá se spát.

Hrozilo nebezpečí

Bohužel ani jídlo není lepší. Používány jsou jen ty nejlevnější suroviny a výrobky a k dispozici je neustále to samé. Nápoje si lidé musí čepovat do plastových kelímků o objemu jednoho decilitru.

Pokoje jsou v dezolátním stavu. / Foto: Jan Málek

Pláž je jedním slovem katastrofa. Všude v písku stavební suť a není výjimkou že tam trčí ze země roxor (stavební drát),” zní další bod kritiky. Používání tobogánů je nebezpečné, protože už se na nich podepsal zub času a některé se rozpadají. Pokud člověk sjede dolů, může se odřít nebo si zničit plavky.

Nevábná pláž plná suti. / Foto: Jan Málek

Z daného zájezdu si nestěžoval pouze pan Málek. Reklamaci podalo všech 12 pokojů, které v tomto čase v hotelu byly obsazeny českými turisty. Cestovní kancelář Blue Style se dosud nevyjádřila, avšak hotel nabízí dále.

Špatné zkušenosti z dovolené, kdy cestovní kanceláře nesplnily své sliby, můžete zasílat na redakce@aazdravi.cz.

Foto: Shutterstock

Autor: Petr Vavrenka

Redaktor magazínu AAzdravi.cz. Vystudoval VŠE a publikační činnosti se věnuje od roku 2005 v médiích jako MF DNES, ČT24 nebo Koktejl.

Chcete se nechat upozornit na nový příspěvek v diskuzi?
Upozornit na
guest
1 Komentář
Inline Feedbacks
View all comments
Václav
1 rok

Tak to je super v pondělí letíme na stejnou destinaci a máme nervy už teď.Asi 3 jsem volal na Blue Style a řekli že nejde změna.Doufame že to bude aspoň trošku lepší než se zatím dozvídáme