Zaměstnanec supermarketu promluvil. Odhalil věci, které se vám vůbec nebudou líbit

Zákazníci mají ve zvyku vnímat zaměstnance obchodních řetězců často jako sluhy, ke kterým si mohou dovolit doslova cokoliv. Mají pocit, že mají nárok doslova na vše a že všechno musí být dokonalé, jinak si stěžují.

Jeden ze zaměstnanců obchodního řetězce Tesco už to nevydržel a promluvil o tom, jak moc složité je se zákazníky vycházet a jak mu jejich chování ztěžuje život. Pro lidi, kteří v supermarketech nakupují a občas se tak chovají, rozhodně nejde o příjemné čtení.

Dveře se dříve neotevřou

Existuje poměrně velká část zákazníků, kteří se domnívají, že pokud do obchodu dorazí ještě před otevírací dobou, dosáhnou lepších výsledků nákupů. Pravidelně potom stojí před zavřenými dveřmi a pohledem hypnotizují prodavače chystající zboží, aby jim otevřeli dříve. Jenže to opravdu není možné. Dveře se vždy otevřou až začátkem otevírací doby, i když se lidé budou přes sklo tvářit sebevíc naštvaně.

Hlasité projevy ve frontě

Opravdu nepříjemné jsou pro prodavače a prodavačky netrpěliví zákazníci, kteří mají pocit, že fronta ubíhá příliš pomalu a že člověk za kasou nezvládá svou práci tak, jak by měl. Obvykle se to projeví vzdycháním, případně schválně nahlas pronášenými útoky na adresu prodavačů. Ti ale nejsou pomalí, dokonce ani neví, kde jim hlava stojí, a vaše projevy jim rozhodně nepřidávají.

Foto: Shutterstock

Obavy z věku

Ačkoliv se vám to může zdát neuvěřitelné, prodavači nejsou žádnými profesionálními odhadci věku. Pokud si kupujete alkohol nebo cigarety, mají právo vás požádat o předložení občanského průkazu, aby váš věk ověřili. Opravdu není třeba diskutovat nebo nesouhlasit. Pakliže jste starší, buďte rádi, že vás někdo považuje za mladší.

Poplatek za tašku

Ano, poplatky za tašky se v poslední době citelně zvedly a mohou být nepříjemné. Nic ale nezměníte tím, že to budete neustále dokola povídat prodavačům a prodavačkám. Oni vám tu tašku zdarma opravdu dát nemohou. Pokud s tím máte problém, noste si tašku z domova.

Ne, personál supermarketů opravdu není k tomu, abyste si na něm vybíjeli svou zlost. Zamyslete se tedy nad svými návyky a tím, jak se v obchodech chováte.

Foto: Shutterstock

Autor: Tereza Vávrová

Redaktorka magazínu AAzdravi.cz. Dlouhodobě se zajímá o spotřebitelská a ekonomická témata, která mají vliv na životy lidí. Prošla řadou médií, kde získala velké množství zkušeností o tom, co je opravdu důležité.

Chcete se nechat upozornit na nový příspěvek v diskuzi?
Upozornit na
guest
2 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments
Michal
Michal
1 rok

Ano, každý zákazník by se měl alespoň jeden den vyzkoušet prodávat v obchodě, To by se jim pak rozsvítilo. Mně si volali zákazníci ze skladu a ptali se mě proč není které zboží když je v akci. Má jednoduchá odpověď byla, že prostě nedovezli, zákazníci si chodili stěžovat na mě, na příjmového skladníka že na krámě není dostatek zboží, jako kdybych mohl já něco ovlivnit. Své práce jsem měl na příjmu dostatek a ještě jsem běhal do lahvomat u pro lahve a nebo když tam nějaký zákazník nacpal láhve co tam spát neměl. Když jsem zaskakoval na lahůdkách, tak byl… Číst vice »

Simona
Simona
1 rok
Reply to  Michal

Přesně

Last edited 1 rok by Simona